De mogelijkheden als ICT-afdeling

Afhankelijk van uw vraag naar ondersteuning en de omvang van uw organisatie kunt u Netmask inzetten als externe ICT-afdeling, als tweedelijns ondersteuning van uw eigen ICT-afdeling of op projectbasis.

Netmask als externe ICT-afdeling

Als Netmask wordt ingezet als ICT-afdeling, verzorgen we het volledige spectrum van systeembeheer. Netmask levert haar diensten in dit geval via een duidelijke service overeenkomst. Deze overeenkomsten zijn al beschikbaar vanaf 2 uur systeembeheer per maand. Met gegarandeerde next business day support in geval van een calamiteit. In de praktijk krijgt iedere calamiteit topprioriteit zodat we bijna altijd direct beschikbaar zijn voor ondersteuning.

Tweedelijns ondersteuning

Netmask kan ter ondersteuning van uw eigen ICT-afdeling worden ingezet. Netmask neemt dan de uitvoerende taken over voor het oplossingen van storingen of het uitvoeren van projectmatige activiteiten waardoor uw eigen ICT-afdeling haar taken beter kan coördineren.

Tijdelijke inhuur

Heeft u tijdelijk behoefte aan extra capaciteit voor uw ICT-projecten? Maak dan gebruik van onze projectservice. Netmask levert direct inzetbare ICT-specialisten. Fulltime of parttime, voor korte of langere termijn en altijd tegen concurrerende condities. Op basis van een grondige projectbespreking ontvangt u vooraf een gedetailleerde planning en een kostenoverzicht. Als u wilt, nemen we een project aan tegen een fixed fee. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan. Wij nemen u graag de zorg uit handen!

Daar willen we meer over weten