Eén aanspreekpunt voor uw ICT-beheer, hardware en software!
Proactief systeembeheer betekent dat we uw bedrijfskritische servers en randapparatuur periodiek controleren op een aantal afgesproken punten. We maken daarbij gebruik van de intelligente Kaseya beheersoftware. Kiest u voor een serviceabonnement, dan bent u in geval van een calamiteit verzekerd van snelle deskundige hulp. Door uw systeemomgeving zorgvuldig te documenteren, kunnen onze specialisten efficiënt werken en zijn uw systemen optimaal inzetbaar. Netmask biedt u al een SLA – inclusief toegang tot onze helpdesk – vanaf slechts € 199,- per maand. Vraag direct een offerte op maat bij ons aan!
Onze helpdesk: efficiënte telefonische ondersteuning
Heeft u vragen over uw software of uw computer, dan wilt u zo snel mogelijk een helder antwoord. Onze specialisten kunnen u bijvoorbeeld efficiënt helpen door met behulp van betrouwbare software, zoals TeamViewer, van afstand in te loggen en met u mee te kijken. Daarnaast is de Netmask helpdesk beschikbaar voor het beantwoorden van gebruikersvragen.
Projectservice: altijd de gewenste capaciteit
Heeft u tijdelijk behoefte aan extra capaciteit voor uw ICT-projecten? Maak dan gebruik van onze projectservice. Netmask levert direct inzetbare ICT-specialisten. Voor korte of langere termijn en altijd tegen concurrerende condities. Op basis van een grondige projectbespreking ontvangt u vooraf een gedetailleerde planning en een kostenoverzicht. Als u wilt, nemen we een project aan tegen een fixed fee. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Privacyverklaring