010-2930975 info@netmask.nl

Ervaringen en referenties

Als full-service ICT-partner voor het MKB vertaalt Netmask uw automatiseringsbehoeften in praktische toepassingen op maat.
We hebben in de afgelopen 15 jaar een grote variëteit aan projecten opgeleverd en diensten geleverd aan onze relaties. Hieronder volgt een korte impressie van onze projecten en hoe onze relaties de samenwerking hebben ervaren.

 

wolterdros
Onze wensen staan bij Netmask centraal.
‘Netmask heeft bewezen van vele markten thuis te zijn. Ze geeft ons één aanspreekpunt voor al onze ICT zaken. Onze wensen staan centraal en Netmask zoekt daar praktische (betaalbare!) oplossingen bij.’
Wim van der Meent (Manager Wolter en Dros Industrie Rotterdam)

1nP_logo
De medewerkers zijn goed opgeleide professionals die alle voorkomende problemen oplossen.
Stichting 1nP is een landelijk netwerk van vrijgevestigde professionals in de geestelijke gezondheidszorg. De organisatie is sterk geautomatiseerd en levert haar leden onder meer diensten op het gebied van SaaS (software as a service), waaronder het web-based administratiepakket Extenzo.
‘Deze online applicatie ondersteunt de integratie tussen alle werkprocessen en maakt overal waar mobiel internet beschikbaar is ambulante zorg mogelijk’, legt Peter Gommers, ICT manager bij 1nP, uit. ‘Omdat we dat de beschikbaarheid en de beveiliging van deze applicatie te allen tijde willen waarborgen, stellen we hoge eisen aan onze ICT-partner. In Netmask – met wie we sinds 2008 samenwerken – vinden we een moderne, betrouwbare en flexibele partner voor alle operationele ICT-zaken. De medewerkers zijn professioneel, schakelen snel, kunnen alle voorkomende problemen oplossen en komen altijd hun afspraken na. Ze geven ons bovendien – gevraagd én ongevraagd – vrijblijvend advies en denken mee over hoe we de kosten van hardware, software en service laag kunnen houden. Stichting 1nP is veel in beweging en verandert continu. Netmask past daar goed bij. Ik heb voldoende vergelijkingsmateriaal om Netmask een dikke 8 te geven!
Peter Gommers, Stichting 1nP

P&O
Zeer tevreden met de bijdrage van Netmask

Royal P&O Nedlloyd – voortgekomen uit de fusie van P&O Containers en Nedlloyd Lines – was tussen 1996 en 2005 de op twee na grootste aanbieder van containertransportdiensten in de wereld. Na de fusie met P&O was Netmask verantwoordelijk voor de continuïteit van de Nedlloyd-systemen en het archiveren van de gegevens uit een Bill of Lading-applicatie als webapplicatie in Progress. De heer B. Post, contactpersoon bij Nedlloyd, gaf na afronding van het project aan ‘zeer tevreden’ te zijn met de bijdrage van Netmask.

Wat zijn uw ervaringen met Netmask?

14 + 9 =

Great things in business are never done by one person. They’re done by a team of people.

Steve Jobs