Met ons Proactief systeembeheer is uw continuïteit gewaarborgd!

.
Proactief systeembeheer betekent dat we uw bedrijfskritische servers en randapparatuur periodiek controleren op een aantal afgesproken punten.
U kunt kiezen voor een serviceabonnement. Daarmee bent u in geval van een calamiteit verzekerd van deskundige hulp binnen de afgesproken tijd. Netmask biedt u al een service overeenkomst – inclusief (de inbegrepen support is afhankelijk van het contract) toegang tot onze helpdesk vanaf slechts € 199,- (excl. BTW) per maand. Vraag direct een offerte op maat bij ons aan!

Wij zijn gespecialiseerd in Microsoft Windows omgevingen en virtualisatie met VMWARE Vsphere server. We maken gebruik van de intelligente Kaseya beheersoftware.

Systeembeheer

Systeembeheer is de bewaking van uw automatisering diensten. Hierbij denken wij aan beschikbaarheid, continuïteit, veiligheid en gebruikersondersteuning. Dit doen we door middel van monitoring, preventief onderhoud, beveiliging en een helpdesk. Wij zijn gespecialiseerd in Microsoft Windows omgevingen en virtualisatie met VMWARE Vsphere server.

Operationeel beheer

Netmask kan op verschillende manieren door uw organisatie ingezet worden:

Indien Netmask wordt ingezet als ICT afdeling, doen we dus het volledige spectrum van systeembeheer. Netmask levert haar diensten in dit geval via een duidelijke service overeenkomst. Deze overeenkomsten zijn al beschikbaar vanaf 4 uur systeembeheer per maand. Met gegarandeerde next business day support in geval van een calamiteit.

Als we worden ingezet ter ondersteuning van de eigen ICT afdeling kan dit als “tweede lijn support”. Netmask neemt dan de uitvoerende taken over voor het oplossingen van storingen of het uitvoeren van projectmatige activiteiten waardoor uw eigen ICT afdeling haar taken beter kan coördineren.

Bij projectmatige inzet kunt u capaciteit inhuren voor de duur van een (deel van een) project.

Reactie op systeembeheer

13 + 8 =