TECHNIEK, HET HART VAN UW BEDRIJF

Full service informatica is ons uitgangspunt.
U heeft 1 aanspreekpunt voor uw ICT beheer, hardware en software. Netmask ontzorgt. 

Proactief systeembeheer: continuïteit gewaarborgd
Proactief systeembeheer betekent dat we uw bedrijfskritische servers en randapparatuur periodiek controleren op een aantal afgesproken punten. We maken daarbij gebruik van de intelligente Kaseya beheersoftware. Kiest u voor een serviceabonnement, dan bent u in geval van een calamiteit verzekerd van snelle deskundige hulp. Door uw systeemomgeving zorgvuldig te documenteren, kunnen onze specialisten efficiënt werken en zijn uw systemen optimaal inzetbaar. Netmask biedt u al een SLA – inclusief toegang tot onze helpdesk – vanaf slechts € 199,- per maand. Vraag direct een offerte op maat bij ons aan!

Onze helpdesk: efficiënte telefonische ondersteuning
Heeft u vragen over uw software of uw computer, dan wilt u zo snel mogelijk een helder antwoord. Onze specialisten kunnen u bijvoorbeeld efficiënt helpen door met behulp van betrouwbare software, zoals TeamViewer, van afstand in te loggen en met u mee te kijken. Daarnaast is de Netmask helpdesk beschikbaar voor het beantwoorden van gebruikersvragen.

Projectservice: altijd de gewenste capaciteit
Heeft u tijdelijk behoefte aan extra capaciteit voor uw ICT-projecten? Maak dan gebruik van onze projectservice. Netmask levert direct inzetbare ICT-specialisten. Voor korte of langere termijn en altijd tegen concurrerende condities. Op basis van een grondige projectbespreking ontvangt u vooraf een gedetailleerde planning en een kostenoverzicht. Als u wilt, nemen we een project aan tegen een fixed fee. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Meer weten?
Informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden! Of vraag een concurrerende offerte aan.

Great things in business are never done by one person. They’re done by a team of people.

Steve Jobs

Reactie op onze diensten

8 + 1 =